🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Medier och kommunikation - - en introduktion
ISBN9789144013381
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareJesper Falkheimer
Publiceringsår2001-06-01
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor197
SpråkSvenska

Häftad • 2001-06-01

Medier och kommunikation - - en introduktion

av Jesper Falkheimer

  • ISBN: 9789144013381
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2001-06-01
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 197
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 3 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Malin A
    158 kr

    Ny

  • Pernilla K
    209 kr

    Bra skick

  • Patrik G
    214 kr

    Bra skick

Om Medier och kommunikation - - en introduktion

Boken Medier och kommunikation - - en introduktion släpptes år 2001 och är skriven av Jesper Falkheimer.

Den består av 197 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Medier och kommunikation - - en introduktion begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 158 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 158 kr