đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Understanding Media Cultures (e-bok)
ISBN9781446237045
FormatE-bok
FörfattareNick Stevenson
PubliceringsÄr2002-03-05
FörlagSAGE Publications
Antal sidor256
SprÄkEngelska

E-bok ‱ 2002-03-05

Understanding Media Cultures (e-bok)

av Nick Stevenson

  • ISBN: 9781446237045
  • Format: E-bok
  • PubliceringsĂ„r: 2002-03-05
  • Förlag: SAGE Publications
  • Antal sidor: 256
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Eller begagnad frÄn 1 sÀljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa sÀljare. VÀlj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Therese Y
    128 kr

    Bra skick

Om Understanding Media Cultures (e-bok)

Boken Understanding Media Cultures (e-bok) slÀpptes Är 2002 och Àr skriven av Nick Stevenson.

Den bestÄr av 256 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget SAGE Publications.

Köp Understanding Media Cultures (e-bok) begagnad frÄn en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny, men den kostar bara 128 kr begagnad.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

Praise for the First Edition:`I cant think of a book in media studies that handles so well the diversity of perspectives and issues that Stevenson addresses. Whether reconstructing Marxism or deconstructing postmodernism, tackling the pleasures of soap opera or the repetitive structures of daily news presentation, Stevenson is always clear and insightful - SociologyThe Second Edition of this book provides a comprehensive overview of the ways in which social theory has attempted to theorize the importance of the media in contemporary society. Now fully revised to take account of the recent theoretical developments associated with `new media and `information society, as well as the audience and the public sphere, Understanding Media Cultures:- Critically examines the key social theories of mass communication- Highlights the work of individual theorists including Fiske, Williams, Hall, Habermas, Jameson, McLuhan and Baudrillard.- Covers the important traditions of media analysis from feminism, cultural studies and audience research.- Now includes a discussion of recent perspectives developed by Castells, Haraway, Virilio and Schiller.- Provides a glossary of key terms in media and social theory.Retaining all the strengths of the previous edition, Understanding Media Cultures offers a comprehensive and up-to-date overview of the field. It will be essential reading for students of social theory, media and cultural studies.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 128 kr
 Letar efter nypriser..