đ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (đNya begagnadeskolböcker.se)
LĂ€s merISBN | 9780470614150 |
Upplaga | 1 |
Format | Inbunden (Hardback) |
Författare | Carlye Adler, Andy Smith, Dan Ariely, Jennifer Aaker |
PubliceringsÄr | 2010-10-15 |
Förlag | John Wiley & Sons Inc |
Antal sidor | 240 |
SprÄk | Engelska |
Inbunden (Hardback) âą 2010-10-15
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa sÀljare. VÀlj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Ny
Boken The Dragonfly Effect slÀpptes Är 2010 och Àr skriven av Carlye Adler, Andy Smith, Dan Ariely och Jennifer Aaker.
Den bestÄr av 240 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.
Köp The Dragonfly Effect begagnad frÄn en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny, men den kostar bara 184 kr begagnad.
Proven strategies for harnessing the power of social media to drive social change Many books teach the mechanics of using Facebook, Twitter, and YouTube to compete in business. But no book addresses how to harness the incredible power of social media to make a difference. The Dragonfly Effect shows you how to tap social media and consumer psychological insights to achieve a single, concrete goal.Named for the only insect that is able to move in any direction when its four wings are working in concert, this book * Reveals the four "wings" of the Dragonfly Effect-and how they work together to produce colossal results * Features original case studies of global organizations like the Gap, Starbucks, Kiva, Nike, eBay, Facebook; and start-ups like Groupon and COOKPAD, showing how they achieve social good and customer loyalty * Leverage the power of design thinking and psychological research with practical strategies * Reveals how everyday people achieve unprecedented results-whether finding an almost impossible bone marrow match for a friend, raising millions for cancer research, or electing the current president of the United States The Dragonfly Effect shows that you don't need money or power to inspire seismic change.
Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.
SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.
NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.
Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!