🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
The Alignment Factor
ISBN9780415690751
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareCees B M Van Riel
Publiceringsår2012-03-27
FörlagRoutledge
Antal sidor238
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2012-03-27

The Alignment Factor

av Cees B M Van Riel

  • ISBN: 9780415690751
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2012-03-27
  • Förlag: Routledge
  • Antal sidor: 238
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om The Alignment Factor

Boken The Alignment Factor släpptes år 2012 och är skriven av Cees B M Van Riel.

Den består av 238 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Routledge.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The importance of creating a favourable impression is hard to overstate in all walks of life - in business it's vital to achieve strategic goals. Customers, journalists, bloggers, investors, governments and other groups are all important stakeholders in an organizations performance and in persuasively communicating a company's ethical and socially responsible behaviour, these groups can be kept onside.Supported throughout by lively examples, this book contains guidance for implementing strategies that engage stakeholders - highlighting those organizations which employ communication professionals as key performers. Van Riel reveals how a dominant logic develops among executives, which influences styles and techniques of trust-building communication.The practical insights demonstrated via cases including Google, Unilever and Barclays make this book useful reading for MBA and other graduate classes across areas such as public relations and reputation management as well as thinking managers across the globe.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..