đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Social Psychology
ISBN9780273725961
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareMichael Hogg
PubliceringsÄr2002-12-01
FörlagSAGE Publications Ltd
Antal sidor1570
SprÄkEngelska

Inbunden (Hardback) ‱ 2002-12-01

Social Psychology

av Michael Hogg

  • ISBN: 9780273725961
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • PubliceringsĂ„r: 2002-12-01
  • Förlag: SAGE Publications Ltd
  • Antal sidor: 1570
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Bevaka denna bok

FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.

Om Social Psychology

Boken Social Psychology slÀpptes Är 2002 och Àr skriven av Michael Hogg.

Den bestÄr av 1570 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget SAGE Publications Ltd.

Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

Covering the entire scope of mainstream social psychology, this collection contains benchmark readings with a particular emphasis on recent key publications to complement older classic works. The readings are mainly empirical articles that not only cover the significant ideas and key debates in the field, but also show how social psychological knowledge is obtained through research. In addition to the 80 key original articles included in the collection, the set opens with an introductory editorial essay by Michael A Hogg setting out the rationale behind the selections, and providing an illuminating discussion of the development of social psychology and its theoretical foundations. Volume 1 covers topics in social cognition and social perception - including impression formation, attribution, schemas, categories and categorization, stereotyping, the self and self-related phenomena and attitudes. Volume 2 covers social interaction - including social comparison, attraction and rejection, prosocial behaviour and social dilemmas, compliance, power, persuasion, obedience, aggression, communication and negotiation. Volume 3 covers people in groups - including group and individual performance and decision making, conformity and minority influence, roles, socialization, leadership and group remembering. Volume 4 covers intergroup behaviour and societal context - including relative deprivation, group conflict, discrimination, disadvantage, prejudice, social identity, crowd behaviour, social protest, intergroup contact and culture. This 4-volume reference set will make an invaluable addition to any academic library with an interest in and/or existing collection in social psychology. Given its diverse yet coherent organization, it ought to provide an excellent supplement on courses in social psychology where students need to engage with the provocative ideas which have made this field both lively and fascinating.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..