🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Service - så mycket mer än ett leende
ISBN9789152309452
FormatHäftad
FörfattareSatish Sen, Anders Örtengren
Publiceringsår2012-01-16
FörlagSanoma utbildning
Antal sidor396
SpråkSvenska

Häftad • 2012-01-16

Service - så mycket mer än ett leende

av Satish Sen och Anders Örtengren

  • ISBN: 9789152309452
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2012-01-16
  • Förlag: Sanoma utbildning
  • Antal sidor: 396
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Service - så mycket mer än ett leende

Boken Service - så mycket mer än ett leende släpptes år 2012 och är skriven av Satish Sen och Anders Örtengren.

Den består av 396 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Sanoma utbildning.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Service - Så mycket mer än ett leende vänder sig till alla som arbetar med, eller borde arbeta med service. Ett område som verkligen berör alla, från högsta ledningen till alla medarbetare som direkt eller indirekt kommer i kontakt med kunden. I den nya andra upplagan finns nya fallstudier från några av vinnarna av ServiceScore, ett pris som bygger på hur svenska folket upplever service i olika branscher och i kontakterna med enskilda företag och verksamheter. Författarna redogör också för ett stort antal nya framgångssagor och besvikelser när det gäller att använda service som ett starkt och särskiljande konkurrensmedel. Kort sagt - för att uppnå mer nöjda, lönsamma och lojala kunder. Boken bygger på en modell med nio affärsögonblick. Ambitionen är att inspirera till ett systematiskt servicearbete genom att ge stimulerande exempel, praktiska tips och enkla verktyg. Boken vänder sig till alla som arbetar med service och kundrelationer, från styrelse och högsta ledning till de olika avdelningarna som ingår i en kundprocess; försäljning till leverans, support och reklamationer. Anders Örtengren och Satish Sen har var och en 25 års erfarenhet av att arbeta med utveckling av kundkoncept inom både varu- och tjänstesektorn.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..