đ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (đNya begagnadeskolböcker.se)
LĂ€s merISBN | 9780273743613 |
Upplaga | 2 |
Format | Inbunden (Hardback) |
Författare | Philip Kotler |
PubliceringsÄr | 2012-06-28 |
Förlag | Pearson |
Antal sidor | 1064 |
SprÄk | Engelska |
Inbunden (Hardback) âą 2012-06-28
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa sÀljare. VÀlj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Bra skick
Boken Marketing Management slÀpptes Är 2012 och Àr skriven av Philip Kotler.
Den bestÄr av 1064 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget Pearson.
Köp Marketing Management begagnad frÄn en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny, men den kostar bara 359 kr begagnad.
'This second European edition continues to provide the theoretical framework of the classic Marketing Managementtext, but is supplemented and updated with seminal contributions from Europe and a large number of cases have been skilfully selected to make European students feel at home.'  Professor Evert Gummesson, Stockholm University School of Business, Sweden. The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller a bible of Marketing. This second European edition keeps the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance the heart of the book - and adds: A structure designed specifically to fit the way the course is taught in Europe. Fresh European examples which make students feel at home. The inclusion of the work of prominent European academics. An additional free online chapter concerning 'Marketing Future Challenges'. An accompanying website for students that matches the US book for variety and quality in terms of video cases, testing materials and quality, but is built specifically for this European edition. This textbook covers admirably the wide range of concepts and issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world, examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. A key text for both undergraduate and postgraduate marketing programmes. http://www.pearsoned.co.uk/marketingmanagementeurope
Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.
SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.
NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.
Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!