đ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (đNya begagnadeskolböcker.se)
LĂ€s merISBN | 9789147075560 |
Upplaga | 1 |
Format | Inbunden |
Författare | Renee Mauborgne, Kim W Chan |
PubliceringsÄr | 2005-06-03 |
Förlag | Liber AB |
Antal sidor | 248 |
SprÄk | Svenska |
Inbunden âą 2005-06-03
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
Ej tillgÀnglig
FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.
Boken Blue ocean strategy : skapa nya marknader utan konkurrens slÀpptes Är 2005 och Àr skriven av Renee Mauborgne och Kim W Chan.
Den bestÄr av 248 sidor och Àr skriven pÄ svenska. Boken Àr utgiven av förlaget Liber AB.
Vi kunde inte hitta nĂ„got pris pĂ„ vad den kostar ny.DEN UTVIDGADE UPPLAGAN AV DEN INTERNATIONELLA BĂSTSĂLJAREN! "Blue Ocean Strategy" Ă€r en banbrytande bok som utmanar traditionellt strategitĂ€nkande. Den har blivit ett globalt fenomen, en internationell bĂ€stsĂ€ljare som översatts till 43 sprĂ„k och sĂ„lts i 3,5 miljoner exemplar. Nu med tvĂ„ nya kapitel, ett utvidgat tredje kapitel och ett genomgĂ„ende aktualiserat innehĂ„ll, Ă€r boken mer relevant Ă€n nĂ„gonsin. En av 2000-talets viktigaste strategiböcker. LĂ€s mer Blue Ocean Strategy uppmanar företag att bryta sig ut ur den mördande konkurrensen pĂ„ etablerade marknader, den röda oceanen, dĂ€r deras erbjudanden förlorar sin sĂ€rprĂ€gel och marginalerna krymper, genom att skapa ett nytt marknadsutrymme, en blĂ„ ocean, som kĂ€nnetecknas av ny efterfrĂ„gan och dĂ€r vinst- och tillvĂ€xtmöjligheterna Ă€r sĂ„ mycket större. Den hĂ€r nyskapande boken erbjuder lĂ€rdomar, verktyg och modeller som hjĂ€lper företag att ta itu med denna utmaning. Mer info pĂ„: www.blueoceanstrategy.com http://centres.insead.edu/blue-ocean-strategy/index.cfm Sagt om boken "Engagerande bok om hur företag tar sig frĂ„n att vara en i mĂ€ngden till att bli det unika företaget som kunden inte ser nĂ„gra alternativ till." - Lars Bengtsson, professor i industriell ekonomi vid Lunds Tekniska Högskola "BOS bygger en innovationsbro mellan strategier och affĂ€rsmodeller, pĂ„ ett sĂ€tt och med en mognad som gör den tillgĂ€nglig för alla som Ă€r intresserad av innovationsfrĂ„gor." - Magnus Penker & Sten Jacobson, Innovation 360 Group AB Om författarna W. Chan Kim Ă€r direktör vid INSEAD Blue Ocean Strategy Institute och innehar Boston Consulting Group Bruce D. Henderson-professuren i Strategy and International Management vid INSEAD i Frankrike. RenĂ©e Mauborgne Ă€r Distinguished Fellow och professor i strategi vid INSEAD. Hon Ă€r ocksĂ„ direktör vid the INSEAD Blue Ocean Strategy Institute.
Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.
SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.
NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.
Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!